Produkowanie dla masowego odbiorcy

Masowy odbiorca prawie zawsze ma zupełnie inne oczekiwania względem kupowanego produktu, aniżeli jego bardziej zamożni znajomi. Przeważnie do wybierania mniej ekskluzywnych produktów przekonuje przede wszystkim cena tych nieco mniej luksusowych marek. Oczywiście w przypadku większości bardzo ceniących się i modnych marek wysokie ceny i doskonała renoma wśród największych ekspertów nie biorą się z bardzo rozdmuchanej kampanii marketingowej a wyłącznie z lat budowania na międzynarodowym rynku swojej renomy poprzez oferowanie wyjątkowo dobrych produktów. Produkowanie dla masowego odbiorcy zakłada jednak przede wszystkim konieczność wyjścia mu naprzeciwko. Kreatorzy mody, przyzwyczajeni do tego, że dostarczają wyjątkowe kreacje tylko i wyłącznie zamożnym ludziom, którzy zaprezentują je w świetle reflektorów podczas np. gali rozdania Oscarów, nigdy nie patrzą poważnie na modę obecną w tzw. sieciówkach, czyli sklepach sieciowych z ubraniami. Marki rozpoznawalne na całym świecie w tysiącach swoich sklepów oferują bez względu na szerokość i długość geograficzną dokładnie te same wzory, kolory i ubrania, w bardzo podobnych cenach.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Wszelkie prawa zastrzeżone (C)